wtorek, 29 maja 2012

Kamila pisze..

Hej jak obiecywałyśmy dzisiaj będzie nowy post , a więc napisała do nas Kamila oto co napisała :



"Hej mam na imię Kamila i ostatnio poważnie pokłóciłam się z moimi przyjaciółkami Izą i Pauliną , bo powiedziały całej klasie żeby mnie nie lubiła na szczęście nikt ich nie posłuchał . Powiedziały mi też że nigdy mnie nie lubiły tylko żartowały . Byłam bardzo smutna z tego powodu bo ja je naprawę lubiłam nie wiem co mam robić pomóżcie . :( "


Nasza rada :

Kamila nie przejmuj się jak ci to zrobiły to nigdy nie były twoimi  przyjaciółkami. Najwyraźniej nie zasługują na twoją przyjaźń ty nie przepraszaj ich pierwsza ani nie dokuczaj im  nie zniżaj się do ich poziomu . Na pewno znajdziesz przyjaciół którzy będą szanowali ciebie . Życzymy ci powodzenia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz